Розширена гарантія PREMIORRI ASSISTANCE

Розширена гарантія PREMIORRI ASSISTANCE – це безкоштовний ремонт або заміна шини, що отримала експлуатаційне пошкодження (крім навмисного чи внаслідок порушення Правил експлуатації).

Гарантія поширюється на наступні моделі шин:
  • ROSAVA Snowgard
  • ROSAVA Itegro
  • PREMIORRI Solazo
  • PREMIORRI Solazo S Plus
  • PREMIORRI ViaMaggiore
  • PREMIORRI ViaMaggiore Z Plus

При купівлі вищевказаних моделей шин ви отримуєте в подарунок сервісну картку PREMIORRI ASSISTANCE на обслуговування ПРОТЯГОМ РОКУ З МОМЕНТУ ЇЇ АКТИВАЦІЇ. Картка не діє по закінченню терміну - 1 рік - з моменту активації. Термін активації сервісної карти - один місяць від дати отримання.

Участь у програмі PREMIORRI ASSISTANCE можлива лише за умови активації картки! Для цього вам необхідно зателефонувати за номером 0 800 507 207 або заповнити спеціальну анкету на сайті https://carassistance.net/spip.php?article503

Загальна кількість шин, на яку поширюється дія сервісної карти – 8 шт. ( 4 – зимових і 4 – літніх). Щоб приєднати шини до своєї сервісної карти, яку ви отримали раніше, вам необхідно:
  • пред'явити сервісну картку продавцеві для реєстрації її номера в звітній документації;
  • зателефонувати за номером 0 800 507 207, повідомити оператору інформацію про номер картки і придбані шини (модель, кількість, типорозмір, дату виготовлення: 2 перші цифри - тиждень, два останні - рік.) або заповнити спеціальну анкету на сайті https://carassistance.net/spip.php?article503.
Список торгових точок, які приймають участь в розширеній гарантії PREMIORRI ASSISTANCE можна дізнатися за телефоном гарячої лінії 0 800 507 207 або тут Точки продажу

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та швидкодії сайту. Продовжуючи відвідування сайту, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.