Історія

Історія українського виробника шин починається з заснованого в 1972 році Білоцерківського шинного заводу. З лютого 1972 року - його очолив Михайло Тимофійович Митрофанов. Під його керівництвом виробництво налагоджено зі значним випередженням термінів.

Один за одним виходили на проектну потужність цехи та підприємства шинного комбінату. Це був період небувалого ентузіазму! Завдяки досвіду та самовідданій праці наших співробітників ми стали найбільшим виробником шин в країнах колишноьго СРСР, а також одним з провідних в країнах СНД. Наша історія сповнена багатими традиціями, пам'ятними спогадами та енергією численних подій.

Енергія модернізації

2011 рік – згідно зі списком, який опублікувало авторитетне видання «Шинний бізнес» (Tire Business) компанія «РОСАВА» вперше потрапила до світового рейтингу виробників шин.

2012 рік – встановлена екструзійна лінія з випуску гермошару від фірми Krauss Maffei Berstorff; два одностадійні шиноскладальні верстати типу PLT від 13 до 20 дюймів для виробництва радіальних шин; машини розкрою екрануючого шару брекера від компанії «SPOOLEX S.A.S» бренду «Calemard». Здійснено монтаж закочувального пристрою від фірми Krauss Maffei Berstorff до протекторного агрегату TRiPLEX. Підприємство перейшло на нову європейську систему маркування шин.

2013 рік – після зміни політичної ситуації в Україні «Росава» за короткий час успішно диверсифікувала ринки постачання сировини і збуту, розширила асортимент продукції, освоїла нові типорозміри шин, зокрема, шини з посадковим діаметром ободу 16 дюймів.

2016 рік - виробництво шин на замовлення ТОВ "ПРЕМІОРІ".

2017 рік – запуск шиноскладального комплексу EXXIUM компанії VMI Holland B.V. Випереджуючи всі заплановані терміни, 14 січня зібрана перша шина 205/60 R16 ViaMaggiorе, а 18 вересня – перша шина 215/65R16 SNOWGARD.

Успішно діє нова лінія з інспекції якості «HOFMANN», яка контролює якість продукції за вихідними характеристиками, в тому числі за показниками статичного та динамічного дисбалансу, що впливають на безпеку та управління автомобілем.

У лютому було введено в експлуатацію нову лінію форматорів-вулканізаторів КНР 52-180 IC «Harburg Freudenberger», що забезпечує повний цикл вулканізації шин 15 – 22 дюймів. На сучасному обладнанні випущено дві інноваційні моделі шин - PREMIORRI ViaMaggiore Z Plus і Vimero VAN, а також першу шину 18-го дюйма PREMIORRI Solazo S Plus, розширено лінійки легкових шин моделей PREMIORRI Solazo Z Plus та Itegro, а також легковантажних шин моделей SNOWGARD VAN.

У квітні компанія розширила технологічні лінії сучасним обладнанням - шинним агрегатом РС-2 фірми Matador (Словаччина) з поєднанням 1-ї і 2-ї стадії складання. Устаткування призначене для виготовлення легкових шин з діаметром від 13 до 22 дюймів. У ці дні зібрана перша експериментальна партія шин 195/65R15 PREMIORRI Solazo.

У липні поставлена на підприємство нова лінія Apex фірми VIPO (Словакія), що призначена для автоматичного виготовлення наповнювального шнура і крила для шин з посадковим діаметром від 13 до 20 дюймів.

2018 рік, лютий - закуплений високоточний реометр для контролю гумових сумішей MDR 3000 Professional німецької компанії MonTech, березень - дробоструминна установка WISTA для проведення очистки і обробки поверхні прес-форм для вулканізації сільськогосподарських шин. Квітень – до підприємства надійшли перші форматори-вулканізатори 52" мод. 400-52 UZYM13 компанії "UZER MAKINA", що забезпечить збільшення виробництва шин 15 - 19 дюймів, а також монтаж гвинтового компресора Garden Denver VS 290 з частотним перетворювачем.

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації контенту та швидкодії сайту. Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.